Alla inlägg den 5 juli 2021

Av Rosita jakobsson - 5 juli 2021 20:39

Hejsan. Idag tror jag att jag var nära att få värmeslag. Ingen ac funkar på jobbet ( jobbar på en restaurang) och skit varmt. När jag åt lunch så tyckte jag att det såg rätt svalt ut utomhus...kollade tempen....32 gr I skuggan. Suck börjar faktiskt tycka att det är jobbigt med värmen. Speciellt när man ska jobba oxå. På väg hem så blev jag illamående, fick ont i huvudet och blev rätt förvirrad. Haha. Måste nog bero på värmen. Tycker dock att jag dricker rätt bra på jobbet. Ca 2 liter vatten. Dock så svettas jag väl ut det dubbla ??

Så gjorde egen yskeersättning när jag kom hem och satte mig bredvid fläkten. Känns lite bättre nu men fortfarande lite ont i huvet.
Imorgon ska jag jobba kväll. Ska visst bli 30 grader imorgon. Hoppas dock på en lugn kväll. Får försöka dricka ännu mer. Kanske spetsa vattnet med lite salt.

Ha de bra i värmen. Lite avundsjuk på de som har semester haha

Ovido - Quiz & Flashcards