Alla inlägg den 3 september 2015

Av Rosita jakobsson - 3 september 2015 20:46

Jag skrev inget inlägg igår för jag var hos min bror o grillade. Efter det så berättade jag för honom att jag skulle vilja omformatera min mobil. Så han gjorde de åt mig :-). Sen gjorde jag en systemuppdatering som ledde till att hela telefonen ser helt annorlunda ut. Har även förlorat en del kontakter så om nån av er skriver sms till mig får ni gärna skriva era namn för säkerhets skull.

Sen idag när Bosse skulle på jobbet så tog han med sig en cykel som han hittat och skulle ta med till polisstationen. Bara efter en stund efter han farit så kom han hem igen och hade jätte ont. Han hade pall nitat med cykeln och flugit över styret. Landat på sidan. Så jag lämnade Felicia på skolan sen fick jag köra honom till akuten. Det visade sig att han fått revben frakturer. Han fick även sy 4 stygn vid armbågen. Så nu är han sjukskriven i ca 5 veckor. Så han får ta det lugnt medan jag passar upp honom ;-)
Däremot så blev det rätt stressigt när vi skulle fara i morse och vi märkte inte att katterna blev instängda i köket. Tycker synd om dom oxå. Det var 2 glada katter som fick komma ut.

Grillning pågår.

Så här såg köket ut när jag öppnade dörren. Katterna hade i alla fall fått i sig mat ;-)

En trött skadad Bosse som vilar

Ovido - Quiz & Flashcards