Alla inlägg den 1 september 2015

Av Rosita jakobsson - 1 september 2015 10:51

Idag när jag lämnade Felicia så gick de inte bra alls :-(. Men jag kom över det ganska fort. Jag vet ju att hon kommer att vara glad när jag hämtar henne :-).
När jag kom hem så har jag gått igenom felicias kläder. Hon växer ju så det knakar. Hon har redan strl 134-140 i byxor.
Sen har jag bara skypat med carmen idag
:-). Riktigt kul att kunna se varandra när man pratar med varandra. Vi träffas ju inte så ofta och bara prata i telefonen är inte riktigt samma sak.

Nu har jag även tagit kort på både gelen
( som blev superbra ) och glassen.
Ska snart äta lunch med bosse som kommer hem o äter idag. Sen ska jag hämta på skolan. Sen får vi väl se vad vi hittar på.

Rödvinbärsgele

Den supergoda gräddglassen med smak av blåbär :-p

Ovido - Quiz & Flashcards