Direktlänk till inlägg 2 maj 2019

Jaha igen då

Av Rosita jakobsson - 2 maj 2019 14:34

I morse gick allt superbra. Felicia var på ett strålande humör och vi kom till skolan 5 min för tidigt (händer aldrig).
Men just när jag ska lägga mig o vila kring 10 så ringer dom. Det var bara att fara dit. Felicia hade inte bråkat .....Hon hade haft en bra dag :-). Men när hon satt och pratade med sin lärare så så hon några saker som gjorde att dom ville prata med mig.
Felicia här fått en snoppbild på en kille på Snapchat. Då blev dom oroliga. Helt förståeligt. Bara det att Felicia är ärlig med mig angående dessa saker också och har berättat för mig redan. Vi blockade killen direkt. Men skolan drog värsta scenarier. Och då blev även jag nervös..Haha. Så nu har Felicia inte Snapchat längre. Nu får vi dock se vad som händer då skolan ändå måste rapportera händelsen. Som det inte är tillräckligt mycket just nu. Men men....Bara att vänta o se vad som händer. Jag tycker inte att det är hela världen eftersom Felicia berättade och blickade honom. Och nu inte längre har appen.

Så jag blev stannade på skolan tills hon slutade och åt lunch där med henne. Kanske det är för att jag jobbar på restaurang där maten är av bra kvalitet, men skolmaten är inte den bästa. Haha fy.

Nu är vi i stan och ska hämta upp mormor på jobbet. Passade även på att fika lite. Får se vad som händer sen. Ha det

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosita jakobsson - 12 januari 2022 07:48

Idag ska jag prova på ett annat jobb. Som lokalvårdare. Dom ringde igår och erbjöd mig heltid. Så ska prova idag. Hoppas verkligen att det går bra och att det inte blir för jobbigt. Vill verkligen stanna på bistro men det är många fördelar med en hel...

Av Rosita jakobsson - 7 december 2021 11:45


Ja som rubriken säger. Jättegott julbord på jobbet ...mums

Av Rosita jakobsson - 11 oktober 2021 17:04

Ka som sagt är det mycket just nu. Bara idag så har jag först haft möte med LSS ang korttids för felicia. Sen direkt efter blev det tandläkaren. Inga hål nu heller hihi. Så nu på väg hem igen då jag ska direkt till gymmet med brorsan. Efter det blir ...

Av Rosita jakobsson - 2 oktober 2021 17:08

Fick veta häromdagen att jag ska få fortsätta jobba med dom nya ägarna på gamla jobbet. Hihi. Blir kanske inte så ofta men går det bra för dom så finns ju möjligheten till mer tid. Jag är förhoppningsfull iaf. Roligt att få meddelande från chefen att...

Av Rosita jakobsson - 29 september 2021 20:10

Idag när jag kom hem från jobbet så bröt jag ihop. Detta var min allra sista dag på mitt jobb. Så himla sorgligt efter ca 5 år. Hoppas jag hittar ett annat jobb snart. Så jag får en anledning att göra nått på dagarna. ...

Ovido - Quiz & Flashcards