Alla inlägg den 20 maj 2016

Av Rosita jakobsson - 20 maj 2016 19:42

Var tog hoppet av en lugn dag vägen? Får väl vila i graven känns det som just nu.
Dagen började med att jag vaknade av att Felicia bestämt sig för att göra morgon i det tidigaste laget igen . Sen på vårdcentralen för att ta nya blodprov nu när jag tagit järntabletter i en månad. Sen busa med dottra tills det blev dags för intervallträning. Efter det blev det en snabb lunch o dusch då jag hade möte sen.
Efter det blev det o hälsa på mer folk tills det var dags o fara handla. Sen kvällspromenad.
Just nu söver jag en otroligt trött tjompa medan magen värker av hunger eftersom jag inte hunnit äta middag än. Haha. Vill bara sova själv.
Imorgon blir det gymma på 360 men efter det har jag banne mig tänkt att sitta stilla o ta det lungt. Så det så :-)

Ovido - Quiz & Flashcards