Alla inlägg den 19 maj 2016

Av Rosita jakobsson - 19 maj 2016 19:01

De senaste dagarna har jag knappt hunnit sitta hemma känns det som. Haha. Rätt roligt att vara på språng många gånger men just nu har det kommit ikapp mig ordentligt och jag ska nog göra en extremt tidig kväll .haha
Idag har morsan hjälpt mig att Fixa Felicias rum oxå, så nu kan man faktiskt se golvet igen. Haha. Sen till brorsan och sen tandis. Just nu känns det dock inte så bra. Var väldigt nervös inför tandläkaren då jag skulle laga hål. Speciellt bedövningen brukar göra svinont enligt mig. Men den privata tandläkaren som jag går till kunde verkligen sina saker. Kände knappt bedövningen:-). Allt gick supersmidigt:-). Dock nu när bedövningen släppt så håller jag på att gå sönder. Det känns som nån försökt slå sönder käken på mig :-( huvva!!
Så nu ska jag käka ipren så kanske man kan äta middag innan midnatt. Haha. Håll tummarna. Haha

Ovido - Quiz & Flashcards