Alla inlägg under augusti 2012

Av Rosita jakobsson - 8 augusti 2012 19:38

Idag firar jag och bosse våran tredje bröllopsdag. huvva vad tiden går fort. haha
vi har just kommit till min mammas lägenhet. vi fick låna den då mona tyckte det underlättade att vara barnvakt där vi bor. felicia har ju alla sina saker där. ikväll blir det film och mys bara jag och bosse. ska bli trevligt.
måste ju visa vad som fanns hos mona när vi kom dit. så himla gulligt.

Av Rosita jakobsson - 7 augusti 2012 19:23

Jag är helt slut efter idag.phu . dagen började med att vi for till onrådesexpeditionen för förskola. vi ska ju passa på att byta förskola åt felicia nu när vi ska flytta. tyvärr så sa dom att ansökningarna redan e klara och om vi har otur måste vi vänta till våren men vi får se om det finns platser kvar. hoppas :-) efter det så ville felicia åka en tur i bilen så vi passade på att tanka och for på en nostalgi tripp till ursviken. huset vi bosse i ser inte precis likadant ut men man kände ändå en viss saknad. saknaden efter barndommen. :'(
vi for även förbi min pappas grav och tittade. såg lite tomt ut utan blommor men det ska snart åtgärdas. nästa år är det 20år sedan min pappa dog. gud va tiden går fort.
Väl hemma igen så kom carmen förbi med alle en stund. blev inte så länge tanke på att båda barnen va sjukt trötta. carmen passade på att titta på lite kläder hon fått till alle från marianne :-)

Nu sover tjompan och jag och bosse ska passa på att känna lugnet. ha de bra.

Av Rosita jakobsson - 4 augusti 2012 15:08

Idag har vi bara slappat. hha. de måste man ju få göra lite då och då. men ikväll blir det superkul. :-) ska partaja med tjejerna. Hihi. ser fram emot det. nåja det blir inget långt inlägg nu då jag har lite saker som måste ordnas. kanske skriver ikväll. får se.

Av Rosita jakobsson - 2 augusti 2012 13:41

Hihi nu åskar det för fullt. som jag har längtat :-) och haglet. wow stora som kulor. ska lähga ut lite bilder som inte gör sig rättvisa. haha

Av Rosita jakobsson - 2 augusti 2012 13:36

Hihi nu åskar det för fullt. som jag har längtat :-) och haglet. wow stora som kulor. ska lähga ut lite bilder som inte gör sig rättvisa. haha

:-(

Av Rosita jakobsson - 1 augusti 2012 19:00

Jag är verkligen nere idag. ingt funkar och jag mår inte bra. Vissa vet varför. men skit i det. haha man får väl överleva. nu sitter felicia och äter kvällsfika och sen ska hon sova. efter det så ska bosse jobba på i garaget och jag ska väl se film och ta det lugnt. imorgon kommer morsan :-) ska bli kul. ha de

Ovido - Quiz & Flashcards