Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Rosita jakobsson - 29 augusti 2012 09:20

Idag var ingen bra morgon. Felicia skulle promt INTE på dagis. När vi kom dit så ville hon inte släppa mig :-( tur hon har kusinen där som kan lura ivög henne :-) passade på att gå när feliciq letade elina. Det känns hemskt att behöva fara när ens barn är så mammig men vad ska man göra? Jag vet med största sannolighet så gick det över på fem min men det river ändå i mamma hjärtat. Men kan slå vad om att hon inte vill hem sen heller. haha. brukar j vara så :-)

Nu är jag på väg till skolan igen. rätt bra tidpunkt för mig att passa på att blogga :-)
Nu på morgonen så börjar jag med matte. Jippie eller inte va. haha fy. Jag är uust nu på geometri kapitlet och jag kan ju lätt säga att min hjärna kastat allt som har med matte i sjön under sommaren. haha vi fåe se hur det går. kommer typ inte ohåg ett skvatt. hah
ha de till senare.

Ovido - Quiz & Flashcards