Alla inlägg den 23 augusti 2021

Av Rosita jakobsson - 23 augusti 2021 12:47

Så där. Nu har jag följt min dotter på ett litet besök på hennes nya skola som hon börjar på imorgon. Felicia sa inte mycket. Hon vill helst inte rja där utan gå på hennes gamla skola. Jag förstår att det är jobbigt för henne men det blir nog bättre när hon blir mer van.

Efter mötet så for vi till stan o fikade på espresso house. Och efter det blev det o köpa lite nya kläder inför skolstart.

På bussen hem fick jag ett samtal från ett nummer jag inte kände igen. Svarade ändå. Tur. Det var från pinchos. Det tog ett tag innan det klickade men jag har ju faktiskt sökt jobb dit haha. Så ska få komma på intervju imorgon. Spännande :-)

Nu ska felicia duscha. Jag ska ringa några samtal innan det blir dags att diska och tvätta kläder.

Ovido - Quiz & Flashcards