Alla inlägg den 6 januari 2017

Av Rosita jakobsson - 6 januari 2017 22:26

Ja då siter jag i soffan o försöker få huvudvärken o försvinna igen. Grannarna har dunkat på hela dan. Tack o lov så e det tyst just nu....peppar peppar. Annars blir det störningsjouren.
Det ha varit relativt lungt idag annars. Lite fläng hit o dit men de e inge nytt. Haha.
Men till veckan blir det möten mån, tis och onsdag.
På onsdag ska jag tilll vårdcentralen för att kolla upp knölen på min handled. Har haft den ganska länge nu o e rätt säker på att det är en ganglion. Googla om ni vill veta mer.
Men nu gör det ondare och börjar pirra i några fingrar. Säkert nån nerv som kläms. Får dock se vad som händer. Läkarna här brukar inte va dom bästa....beror på vem man får träffa. Jag har läst att behandlignstid kan va alt ifrån operation , att man tömmer cysta. Eller helt enkelt inget av det. Jag kan satsa en hel del på vad dom kommer säga på vårdcentralen. Synd bara astman är högerhänt då det gör rätt ont varje gång jag rör tummen.

Nu ska jag nog göra en tidig kväll. Felicia somnade fort och jag hoppas på det jag med. Imorgon blir det till specsavers o hämta Felicias nya glasögon.

Svårt o få en bra bild. Men där ha ni den iaf. Inte så stor som man ser på Youtube. Men tittar man där så blir man ju skräckslagen. Haha

Ovido - Quiz & Flashcards