Alla inlägg den 13 mars 2016

Av Rosita jakobsson - 13 mars 2016 12:28

Igår kväll blev det lite intensivt. Haha. Efter pratat med en kompis i telefon så blev jag på bättre humör och plötsligt fick jag en rejäl motivation att skriva. Just den känslan får jag inte så ofta. Jag fick en hel sektion av händelser i skallen och jag hade först tänkt göra anteckningar och skriva idag men huvudet ville få ut allt :-). Men det var rätt mycket och allt ville komma ut på en gång så det blev lite intensivt. Resultatet blev 6 sidor handskrivna med väldigt stressad handstil :-D. Får se om jag fattar allt idag. Haha. Men idag känner jag mig helt uttömd av skrivandet. När det blir så himla intensivt och så mycket som vill komma på en gång så känner jag ofta av det en stund efter. Idag har jag vilat rätt länge men känner mig fortfarande som en zombie :-)
Får försöka få tillbaka energin till ikväll då jag ska renskriva.

Ovido - Quiz & Flashcards