Alla inlägg den 2 november 2016

Av Rosita jakobsson - 2 november 2016 10:40

Ja nu är det riktigt mysigt när man tittar ut. Snöar inte lite heller utan vräker ner.....mysigt. blir nog att gå ut med felicia idag då hon blev jätteglad när hon såg snön :-).
Det blev ju som en mysig överaskning efter en jobbig kväll. Mina grannar brukar leva om rätt rejält och har gjort det sen jag flyttade 3 månader sen. Men jag har försökt att bara låta det vara. Visst kan man få spela högt då o då. Men igår kväll så vibrerade rent väggarna. Dom skrek o hade sig så fruktansvärt. Visste inte riktigt om jag skulle ringa störningsjouren eller polisen där ett tag. Men det blev det förata o det blev bättre efter det. Hoppas bara jag slipper tjafs från grannen nu.

Idag ska jag nog som sagt fara ut en stund. Sen blir det typ storstädning hemma då jag inte haft tillräckligt med ork ett tag. Så nu vill ja ha det fint o mysigt hemma oxå. Hah.

Ovido - Quiz & Flashcards