Alla inlägg under november 2015

Av Rosita jakobsson - 8 november 2015 13:05

Idag är det fars dag igen. Tänkte överaska bosse med en sak. Men jag får se hur allt blir för idag vaknade jag med en hemsk huvudvärk och magkatarren är värre än vanligt :-(. I värsta fall så får jag göra nått ikväll. Förhoppningsvis mår jag bättre då.
Felicia är då snäll och go och ser just nu på barnfilm medan jag håller på att plocka undan lite. Hoppas resten av dagen flyter på lika snällt :-) haha

Av Rosita jakobsson - 6 november 2015 18:53

Det har redan hunnit blivit sent men än så länge är dagen inte slut :-) tidigare idag var jag och Felicia och hälsade på en kompis. Sen for vi iväg och handlade lite inför imorgon . I morgon ska vi ha loppis igen på kvartersgården på Morö backe. Det är en hel del som ska rensas men vi har inte hunnit förbereda så mycket. Haha. Det har varit så mycket annat den senaste tiden. Men det ska nog gå bra ändå :-) vi får väl kanske gå upp lite tidigare imorn.

Ikväll efter tagit fram lite till imorn så blir det att försöka slappa. Kanske se en film eller hinna ikapp med falling skies eller the vampire diaries :-D

Av Rosita jakobsson - 4 november 2015 20:05

Idag har jag varit något irriterad fast det börjat som en bra dag. När jag kom hem och kollade brevlådan så ser jag att de resterande läkarjournaler na jag bad om hade kommit. Dom sa till mig när jag var där att de skulle skickas via rekommenderat. Men även den här gången så stämde det inte. Dom bad mig aldrig indetifiera mig när jag bad om journalerna. Om de hade gjort det så hade det varit lite mer ok. Om jag själv fått veta att de skickades direkt till mig. Men istället så säger dom det som gäller men gör inte så. Jag kollade lite på internet idag för att kolla vad som gäller och hittade 2 sektioner som visar vad som stör mig.

Dom kollade aldrig att jag var den jag sa.

Även här....läs första meningen.... I rest my case. Suck

Av Rosita jakobsson - 4 november 2015 13:57

Idag är jag hos Camilla igen :-). Barnen sitter och spelar medan Camilla bakar åt morsan. Det fick mig att tänka på att det snart är dags för årets julbak. Jag måste nog ta och skriva upp en lista på vad som ska bakas så det blir färdigt. Kanske får jag lite bakhjälp jag oxå ;-). Nu när vi har frysboxen så lär det ju finnas plats till mycket bak. Hehe. Så det kanske är dags att sätta igång.

Av Rosita jakobsson - 3 november 2015 14:03

Jag kan inte fatta att det redan har blivit november. Nu är det inte länge kvar till jul. Hoppas bara vi hinner få snö tills dess :-).
Idag efter jag lämnade Felicia på skolan så for jag hem och sov. Jag har varit lite som en zombie de senaste dagarna. Så det var behövligt. Sen for vi iväg till brorsan och Camilla. Så nu sitter vi och dricker kaffe och har trevligt. Sen ska vi på kvartsamtal i eftermiddag så det ska bli intressant att höra hur det går för felicia :-)

Ovido - Quiz & Flashcards