Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Rosita jakobsson - 14 oktober 2013 21:13

Fy fan va man kan ha ont.. jag får ju skylla mig själv, det vet jag. Men ändå.
Jag tränade biceps i lördags. Lite väl mycket tog man ju i oxå självklart :-\
Jag har alltid varit dålig på att lyssna på min kropp och det fick jag ju sota för...minst sagt!
Jag har så ont i muskelfästet till biceps, typ nära armvecket, så jag går omkring som en gorilla. Jag kan inte räta ut armarna mer än typ 90 grader utan att det gör skiiit ont. Grrr. Att man aldrig ska lära.sig Först en axelinflammation och nu detta !.
Det blir o ta o vila musklerna lite några dar och sen börja om o ta det lite lungt. Känna vad kroppen orkar och öka succesivt. BLÄ!! Jag ser för hejjig ut. haha

annars aå är det lite till och från. Har mått dåligt idag men jag vet inte om det beror på smärta eller sjukdom faktist.
Sen är man ju ledsen för att det med tarzan som jag skrev igår kom upp. Så det blir begrvning imorn o då sk jag o bosse va med. Då får man väl se hur man mår efter det :'(

Nu ska jag proppa i mig lite ipren o värma armarna lite. Ha de

Ovido - Quiz & Flashcards