Alla inlägg den 28 november 2012

Av Rosita jakobsson - 28 november 2012 18:09

Hur ska det strula till sig nu då? orkar snart inte mer. blir sönderstressad. när jag skulle hämta felicia på dagis så säger dpm åt mig att ta felicis till vc i morgon då dom tror gon har fått höstblåsor. jag berätyade föe dom att utslagen kring munnen är på grumd av dregel. hon har fått så förut. mä men då har hon ju EN prick på handen. hahah vad ska man säga? kunde dom inte ringt hem henne tidigate om dom nu tror hon ska vara såå smittsam. nu eftersom dom sa nått först när jag hämtade henne så hinner jag inte avboka körlektilnen i morgon, då man måsye avboka den senast klockan ett dagen innan. och om felicia har nåtr smirrsammt så missar jag även resterande körlektioner så jag hinner inte till halken som jag även kommer att måst avboka. ohhhh! just nu känner jag bara för att skita i allt. Självklart går ju felicia först men man kan ju snacka om dålig tajming. gumman va även rätt arg idag då hon inte sovit på dagis och det resulterade i ett par trasiga glasögon :-( jippie vad glad ja e nu.............inte

Ovido - Quiz & Flashcards