Alla inlägg under oktober 2012

Av Rosita jakobsson - 16 oktober 2012 12:15

Jag fick nå vajsing på nätet just spm jag skulle blogga så jag tror det blev fel på bilderna. lägger ut dom igen för säkerhets skull.

Av Rosita jakobsson - 16 oktober 2012 09:06

Fy fan för regnet. jag är genomvåt. Haha. hoppas det slutar snart. tar hellre snö än detta. va som sugen att stanna hemma när jag såg ut.men men. jag får kura ihop mig under en filt när jag kommer hem istället.
slänger ut nån bild från häromdan. Knasiga tjejer. hahah

Av Rosita jakobsson - 14 oktober 2012 17:51

Idag har det varit full rulle hela dan. först var vi på stan där felicia sprang omkring som en galning. Sen for jag och felicia till camilla där ida oxå var plus allas barn. blev rätt häftigt så vi gick ut en stund istället. nu väntar vi på maten.....grillat. mums. sen blir det raka vägen till sängs för felicia då hon är helt knasigt trött just nu.

Av Rosita jakobsson - 14 oktober 2012 09:02

Hej alla morgonpigga...och alla andra. jag hör då inte till dom som är morgonpigga men har man barn så vänjer man sig fort vid tidigare mornar.
Jag och felicia gick upp vid sju och har hunnit med en hel del redan :-)
Bosse sover fortfarande men vi ska väcka honom om en timme. sen blir det att fara och köpa kläder på stan.

Ska ta lite bilder sen på kläderna men nu sätter jag bara ut en bild från igår

Av Rosita jakobsson - 10 oktober 2012 12:18

Aitter o äter lunch på skolan. Läxan gjord och man kan pusta ut.:-)
När jag lämnade felicia på förskolan imorse fick jag veta att det går vattkoppor på förskolan :-(. Vi får väl se hur länge det tar innan felicia blir sjuk. hon klarade sig ju i sommras då typ alla hade det så man vet aldrig.
nä nu ska jag äta färdigt och sen har jag matte en stund till.glömmde såklart både miniräknaren och mitt block hemma men det e tur man har mobilen. haha
ha de

Av Rosita jakobsson - 9 oktober 2012 08:12

God morgon allihopa :-). inte för att jag e så morgonpigg längre. det har varit så mycket senaste tiden så jag har knappt kunnat sova. längtar till helgen då sova står på schemat. haha.
just nu sitter jag oxh väntar på bussen till skolan. efter skolan blir det bara ta det lugnt och softa...om det inte blir solsken ;-)
Ha de

Av Rosita jakobsson - 7 oktober 2012 11:49

Idag blir det städning på schemat. just nu sitter jag och felicia och lägger pärlor sen ska vi till gammla lägenheten och städa. jippie.....eller inte. haha

Av Rosita jakobsson - 4 oktober 2012 17:10

Blir så tokig av det här flyttande vill bara knäppa med fingrarna och få allt klart. suck. lådor överallt

Ovido - Quiz & Flashcards