Alla inlägg under september 2012

Av Rosita jakobsson - 14 september 2012 07:40

Suck, stånk och stön! vad var det jag sagt? jo jag HATAR den här förkylningen. igår mådde jag bra men idag känns det nästan som en lunginflammation e på g. haha. men va fan vet jag. känns som någon sitter på min bröstkorg oxh jag har typ svårt att andas. om der här inte lägger av så måste jag nog fara till vc nästa vecka. SUCK

Av Rosita jakobsson - 13 september 2012 06:33

Nu hoppas jag på att det går bra idag. ska prova fara till skolan :-) typiskt är ju att denna dag är typ jobbigast. haha. men det ska nog gå bra. har naturkunskap mestadels av dagen och det är så kul att det får så fort :-)
ja vi får väl se hur det går. ha de bra

Av Rosita jakobsson - 10 september 2012 08:12

Usch, stånk och stön!! Varför ska det vara så jobbigt att vara förkyld?

Igår hade vi en riktigt härlig dag då vi va ute med barnen. värsta släktträffen haha. dock var det inte så bra att springa omkring ute då min förkylning idag är ännu värre!

idag blir det kurering på schemat. hemma. haha. ska bara ta det lugnt och försöka bli frisk.
slänger ut några bilder från igår också.

Av Rosita jakobsson - 7 september 2012 07:11

Vaknade av att bosse knuffade till mig. då var kl kvart i sju !!!! Skulle egentligen upp sex. jag är också förkyld så jag har fruktansvärt ont i halsen. brukar alltid vara värre på morgonen dock. jag praktist taget springer till förskolan och hinner faktist dit bara fem min för sent. phu
men efter marsen till dagis så har jag nu ännu ondare i halsen. :-( grrr.
Blir att stanna hemma idag och vila upp sig istället.har jag tur kanske der värsta är över till på måndag. god morgon

Av Rosita jakobsson - 5 september 2012 09:40

Hoppas veckan kan gå lite fortare. :-) börjar känna mig mer och mer förkyld och jag orkar fan inte mycket alltså. haha.
men just nu är jag på väg till skolan. har härlig sovmorgon på onsdagar. hih

Av Rosita jakobsson - 3 september 2012 09:20

Det blir nog en tråkig dag :-( massa snaxk om jämdställdhet hela dan praktist taget. efter lunch demokrati. bihuuu

Av Rosita jakobsson - 1 september 2012 18:33

Idag kom linnea och jonas på besök :-) det har varit full rulle . haha båda barnen har varit jäätte trötta så det har varit jobbit ibland. haha men kul ändå. barn är aå speciella och goa även när dom sätter sig på tvären :-P
nu ligger felicia och jag väntar bara på linnea som försöker söva jonas. sen blir det vuxen kväll med chips och film. mysigt värre.
ha en go kväll allihop.

Ovido - Quiz & Flashcards