Alla inlägg den 20 september 2011

Av Rosita jakobsson - 20 september 2011 13:12

Nu är det många som tycker att jag ska börja om att blogga. Jag har varit så dålig på det sista tiden.


idag har jag tagit det rätt lungt efter jag lämnade Felicia på dagis. Men för en stund sen kom morsan på besök så nu sitter vi och planear promenader.


Vi var ju på ögo med Felicia förra veckan. Det visade sig att hon är lite för närsynt så hon måste få glasögon. Det ska bli spännande. Jag tror inte att hon kommer att vilja ha på dom utan bekymmer. Men jag får väl sitta med henne i början tills hon vant sig. Jag kommer att sätta ut nån bild sen så ni får se hur hon ser ut :-)


I morgon så ska jag och Camilla fara ner på stan. Vi ska till CV och prata med dom om utbildning på Medlefors folkhögskola. Hoppas det går bra.


Nu så ska jag chilla med morsan och en kopp kaffe tills vi ska hämta Felicia.

Ovido - Quiz & Flashcards