Direktlänk till inlägg 12 mars 2018

Sista dagen

Av Rosita jakobsson - 12 mars 2018 18:46

Idag är sista dagen jag är ledig. Jobb i morgon till 16.30 Lär kännas haha. Men ska även ha utvecklingssamtal på jobbet och det är första gången. Så det blir spännande och se hur det går. Nu kommer jag ta det lugnt resten av kvällen. Jag orkar inte duscha nu så det gör jag i morgon bitti. Går lika bra det. Ska snart ringa upp carmen också då jag tog sovmorgon när hon ringde sist :-).

Idag har jag tvättat kläder och diskat. Sovit länge. Hihi. Och handlat. Inte så mycket mer. Härligt att ta det lugnt ibland. Nu hänger tvätten på tork och jag hoppas dom hinner bli klara till imorgon. Annars får jag väl gå till jobbet naken ,? . Nä nått har jag väl men hoppas på det bästa. :-).

Ha de bra alla där ute.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosita jakobsson - 12 januari 2022 07:48

Idag ska jag prova på ett annat jobb. Som lokalvårdare. Dom ringde igår och erbjöd mig heltid. Så ska prova idag. Hoppas verkligen att det går bra och att det inte blir för jobbigt. Vill verkligen stanna på bistro men det är många fördelar med en hel...

Av Rosita jakobsson - 7 december 2021 11:45


Ja som rubriken säger. Jättegott julbord på jobbet ...mums

Av Rosita jakobsson - 11 oktober 2021 17:04

Ka som sagt är det mycket just nu. Bara idag så har jag först haft möte med LSS ang korttids för felicia. Sen direkt efter blev det tandläkaren. Inga hål nu heller hihi. Så nu på väg hem igen då jag ska direkt till gymmet med brorsan. Efter det blir ...

Av Rosita jakobsson - 2 oktober 2021 17:08

Fick veta häromdagen att jag ska få fortsätta jobba med dom nya ägarna på gamla jobbet. Hihi. Blir kanske inte så ofta men går det bra för dom så finns ju möjligheten till mer tid. Jag är förhoppningsfull iaf. Roligt att få meddelande från chefen att...

Av Rosita jakobsson - 29 september 2021 20:10

Idag när jag kom hem från jobbet så bröt jag ihop. Detta var min allra sista dag på mitt jobb. Så himla sorgligt efter ca 5 år. Hoppas jag hittar ett annat jobb snart. Så jag får en anledning att göra nått på dagarna. ...

Skapa flashcards