Alla inlägg den 10 mars 2018

Av Rosita jakobsson - 10 mars 2018 13:57

hej på er :-) skrev ett långt inlägg igår som bara försvann så jag orkade inte göra om det. istället blir det ett inlägg idag.

idag har gått i tråkighetets tecken. felicias kompisar är borta eller upptagna, jag är trött och skulle helst vilja sova. blir en rätt dålig kombination av gnäll och tjat här. jag förstår att felicia har tråkigt men själv orkar jag inte med något idag. det har varit fullt hus här hela veckan och själv så tycker jag att man har förtjänat lite tystnad och lugn och ro. synd bara att felicia inte delar den tanken. hon förstår inte attt ibland får man ha tråkigt haha. vet inte om det är autismen eller adhdn som gör att hon måste ha  konstant aktivering. men jobbigt är det när man är själv och är supertrött.

vi får försöka göra det bästa av dagen iaf :-). jag har lovat att felicia skulle få se melodiestivalen ikväll om hon gör det i sängen. då gör det inget om hon somnat tänkte jag.


Nu ska jag göra iordning ett mellis så kanske vi båda blir piggare :-)

Ovido - Quiz & Flashcards